ترس..
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی، کمی از یادها رفته...
درباره وبلاگ


مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته... خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته...؟! نمی دانم مرا ایا گناهی هست..؟ که شاید هم به جرم آن ، غریبی و جدایی هست..؟؟؟ مرا اینگونه باور کن
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: 15:54 :: نويسنده : Mohammad sadeghi

من میترسم از این آدما !

من شبم پر از کابوسه

قصه جواب نمیده ,

مامان آرامبخش نداری ؟!

 



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت20:48---10 آذر 1391
یک وقت هایی باید





روی یک تکه کاغذ بنویسی





تـعطیــل است





و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت





باید به خودت استراحت بدهی





دراز بکشی





دست هایت را زیر سرت بگذاری





به آسمان خیره شوی





و بی خیال ســوت بزنی





در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که





پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند





آن وقت با خودت بگویـی





بگذار منتـظـر بمانند




برای شک هایت ... که گاه و بی گاه از ایمان ِ من / بالا می روند برای روز هایی که حوالی من / به سنگ می خوری / سرت را این روز ها که از دستم / کاری به جز دستهایت / بر نمی آید برای تمام اتفاق های / افتاده از چشمت / که مرا تا زیر زمین کوبید به ناودانی ها قسم / از باران گرفته تا اشک های تو از دیوار چین / خورده ی روسری ات تا شِروود ِ شیطنت هایم جغرافیا به جغرافیا / تاریخ به تاریخ /از تو خواهم نوشت بی آنکه از زخم هایم / بهانه ای جدا کنم .... در دست های تو تکثیر شدن / به سر ِ سلول های من زیاد است کمی / پانسمان ِ مشترک بیاور به جای طاقت های انفرادی این گریه ها به زور ِ اشتراک هم که شده / به انقضا می خورند تقدیر / لجوج هم که باشد ، حریفمان نمی شود اگر دل ِ خدا را به دست بیاوریم بیا ... بی آنکه از ساعت ها قرار بگیریم.......... همین حوالی ... به صرف لب های تو.... و شرابی چند ساله ای که تازه / زبان باز کرده من در جمع هایی که تو نیستی / ما نمی شود با هیچ منی "جمع " پذیر نیست و هیچ علامتی به جز چشمک های تو این رابطه را به مساوات نمی کشد بیا ... با تمام آنچه از نداری هایمان مانده / در هم بمانیم ............ این کوچ ِ ناگریز ِ این قطار ِ از ریل بی خبر این خدای خیره بر فاصله تمامشان محکوم به کنار آمدن هستند / اگر کنارم را تــــــا میتوانی / پر کنی


milad235
ساعت16:55---10 آذر 1391
سلام دوست من

خداییش مطالب توپی داری.
من خودمم وبلاگ دارم و میدونم که زحمت زیادی میکشی.
امیدوارم موفق باشی.
راستی یه پیشنهاد بدم

میدونم که تو هم مثل من و بقیه بدنبال سیستم های کسب درآمد بودی و هستی و احتمالا تا حالا چیزی بدست نیاوردی!!!!

خب یه پیشنهاد توپ دارم بهت.
من خودم هم اتفاقی با سیستم میهنا آشنا شدم.خیلی جالبه.
روزانه فقط5 دقیقه میریم و روی تبلیغات سایت کلیک میکنیم و در ازای هر کلیک پول بدست میاریم.
شاید بگی که پول به ازای هر کلیکی که سایت بهمون میده کم هست.
خب منم قبول دارم.
ولی تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگی و بیان و زیرمجموعه تو بشن
از این به بعد وقتی اونا هم کلیک میکنن بازم به حساب تو افزوده میشه و اینطوری خیلی راحت میتونی درآمد فوق العاده ای داشته باشی.
میدونم الان فک میکنی که دارم الکی تبلیغ میکنم
ولی من خودمم عضو این سایت شدم و مزایای این روش کسب درآمد رو هم میدونم.
پس بیا یا علی بگیم و باهم شروع کنیم

به این آدرس برو
http://mihna.ir/?v=r
و ثبت نام کن.
هنگام ثبت نام اسم معرف رو میخواد که باید اسم من رو بنویسی:
milad235
از این به بعد میتونی اسمت رو به دوستات بدی تا اونا زیرمجموعه تو بشن

بعد که ثبتنامت تموم شد، میتونی از بالای سایت روی تبلیغات کلیک کنی و مشاهده کنی که پول به حسابت واریز میشه.

اگه هم مشکلی یا سوالی بود از طریق ایمیل من در خدمتم دوست من.
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 37816
تعداد مطالب : 161
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1



خداوندا من از تنهایی و برگ ریزان پاییز، من از سردی زمستان من از تنهایی و دنیای بی تو میترسم خداوندامن از دوستان بی مقدار، من از همراهان بی احساسمن از نارفیقی های این دنیا میترسم خداوندامن از احساس بیهوده بودن، من از چون حباب آب بودنمن از ماندن چو مرداب میترسم خداوندامن از مرگ محبت، من از اعدام احساس به دست دوستان دور یا نزدیک میترسم خداوندامن از ماندن میترسم، من از رفتن میترسم خداوندامن از خود نیز میترسم خداوندا پناهم ده